Pengikut

Isnin, 24 Disember 2012

Siapa disebalik DAP?








DAP bertapak di Malaysia selepas perpisahan Singapura. DAP 

pada asalnya ialah PAP di Malaysia. Selepas perpisahan 

Singapura dan Malaysia, PAP ditukar kepada DAP. Namun 

demikian misi dan perjuangannya masih sama dengan PAP. 

Video ini cuba menghurai kenapa umat Islam di Malaysia 

berpecah belah kini dan siapa dalang di sebalik perpecahan 

itu.

                             Klik ----> Video


Ahad, 23 Disember 2012

Zizan difitnah blogger pro-pembangkang?

Zizan baru menjelaskan kepada saya sebentar tadi dan meminta bantuan agar kes beliau difitnah memegang kertas AES itu kerana selepas beliau mahu masuk ke Seri Pentas Tv3 untuk mengacara racangan siaran langsung MELODI dan beliau telah lambat kerana di Demonstrasi oleh orang yang merusuh kerana Mazidul Akmal dari 999 memfitnah penunggang motor berkuasa tinggi. Zizan keluar dari kereta dan mahu masuk ke studio kerana kereta beliau tersangkut di tengah-tengah demonstrasi depan itu dan tidak mahu kelewatan. Sebagai seorang artis paling popular beliau di datangi dan diserbu oleh ahli demonstrasi yang mengenali beliau dan juga orang berebut untuk bergambar oleh orang yg membuat demotrasi dan tangan Zizan ketika dilihat dalam gambar amat banyak sekali barang dan ketika itu seorang ahli demontrasi itu telah memberi kertas yg Zizan tidak perasan apa itu dan terus mengangkat tangan dan masuk ke Studio tanpa mengetahui apa yg tertulis.

*dalam kenyataan bloger2 pembangkang mengatakan selepas melodi 1.45ptg dan itu adalah fitnah dan kejadian terjadi sebelum mahu mengacara Melodi.
*Mengangkat kertas boikot AES itu adalah tidak benar kerana beliau hanya melambai tangan kerana mahu cepat ke studio dan Zizan tidak mempunyai pegawai keselamatan.
Zizan meminta supaya pihak kerajaan mahupun rakyat tidak memanipulasi gambar itu dan memintanya menyokong dan menganggap ini satu kejadian yang tidak diketahuinya dan kerana populariti beliau telah disalah guna.







p/s : suka buat fitnah la cacai PR ni.... nasib baik ada sahabat Zizan yang berkongsi maklumat tu..


Rabu, 19 Disember 2012

Harakah : Baru la ni hampa sedaq ka?





Patut la depa desak surat khabar depa ni di struktur balik.. depa rasa ada la yang tak kena tuhh.. jangan buat fitnah dah tauu.. tuhan marahhhhh...



Seumur hidup gua, gua tak pernah beli Harakah.

Solat dua imam serentak hukumnya haram!



Nampaknya puak hamPAS terutama para cybertroopers nya seakan cacing kepanasan...bila isu kafir mengkafir ini hangat diperkatakan sekarang maka mereka seakan tiada jawapan nak berhujah! yang mampu mereka jawab adalah isu ini isu lama..! isu lapok..! 



Sedangkan kesesatan yang dibawa oleh Hadi tidak pernah lama..! tidak pernah lapok..! kalau tidak masakan bekas pengikut nya masih merasakan beribu ribu lagi pengikut tegar @ kuda belang PAS yang mengimani bahawa amanat Hadi itu benar yang merasakan orang UMNO kafir..!

Tak caya tengok video kat bawah ni..


itulah padahnya salah memilih pemimpin, yang berserban dan berjubah belum tentu orang itu beriman kerana orang yang beriman dinilai daripada akhlaknya!


Haram hukumnya sembahyang dua imam serentak!!


Selasa, 18 Disember 2012

Breaking News [update] : Pergaduhan di Sungai Petani







Bagi menjaga keamanan negara dan menghormati negara ini. Pihak admin Brobecx telah menarik balik artikel sebelum ini di mana kita tidak tahu kesahihan mengenai pergaduhan tersebut.

Berikut merupakan jawapan pihak PDRM.  Tahniah PDRM kerana berjaya mengawal keadaan. 

PERHATIAN :

PADA 18/12/2012 JAM 2330HRS YDHSAC DATO ABDUL GHAFFAR BIN RAJAB TIMBALAN KETUA POLIS KEDAH TELAH MENGADAKAN SIDANG AKHBAR DI IPD KUALA MUDA BAGI MEMPERBETULKAN BERITA PALSU BERKENAAN KEADAAN HURU HARA DI DAERAH KUALA MUDA , SG PETANI KEDAH SEPERTIMANA DIGEMBAR GEMBURKAN DI BLOG , FACEBOOK , TWITTERS DAN SMS OLEH PIHAK YANG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB 

KEADAAN KESELAMATAN DAN KETENTERAMAN AWAM DI DAERAH KUALA MUDA ADALAH SELAMAT DAN TERKAWAL WALAUPUN TELAH BERLAKU INSIDEN PERGADUHAN ANTARA BEBERAPA PEMUDA MELAYU DAN PEMUDA INDIA PADA 16/12/2012 AWAL PAGI . KESEMUA YANG TERBABIT DI DALAM KES TERSEBUT TELAH DITANGKAP (SERAMAI 13 ORANG TERDIRI DARI MELAYU DAN INDIA ) , 

MANGSA JUGA TELAH DIRAWAT DAN HANYA TINGGAL SEORANG SAHAJA YANG MASIH DIRAWAT DI HOSPITAL SULTAN ABDUL HALIM DARI 5 ORANG YANG TERCEDERA . EKORAN INSIDEN TERSEBUT , PIHAK PDRM TELAH MENGAMBIL TINDAKAN AWAL DENGAN KAWALAN KESELAMATAN SEPERTI FRU , LSF , MPV , JSJ , NARKOTIK , SB DAN ROADBLOCK DI SEMUA LOKASI DI DALAM DAERAH KUALA MUDA BAGI MENJAMIN KESELAMATAN ORANG AWAM KHUSUSNYA .
PESANAN DARIPADA YDH SAC DATO' ABDUL GHAFAR BIN RAJAB UNTUK SEMUA MASYARAKAT MALAYSIA AMNYA .



Isnin, 17 Disember 2012

DAP tikam Nurul Izzah

Salam,

Nurul Izzah pernah mengeluarkan kenyataan bahawa "Pakatan Pembangkang akan membekukan pengambilan baharu anggota polis kerana mendakwa nisbah anggota polis dengan penduduk negara ini melebihi statistik piawaian antarabangsa."


Petikan Malaysian Insider :
Beliau berkata demikian kepada pemberita apabila diminta mengulas kenyataan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Nurul Izzah Anwar (gambar) pada Sabtu lepas jika pakatan pembangkang memerintah, mereka akan merancang membekukan pengambilan baharu anggota polis kerana mendakwa nisbah anggota polis dengan
penduduk di negara ini melebihi statistik piawaian antarabangsa. MI


Baiklah, semua ini tidak perlu di ulas kerana Pengarah Pengurusan Polis Diraja Malaysia telah pun menjawab bahawa "nisbah anggota kepada penduduk di negara ini adalah 1 untuk 500 dan ini menjadikan beban tanggungjawab polis tinggi."

Ok. Sudah dapat apa yang aku cuba sampaikan?

Setelah aku meneliti video yang menjadi trending di Youtube iaitu video yang bertajuk "Ubah Rocket Style" yang dipaparkan pada kongres DAP baru-baru ini.

Di dalam video tersebut jika korang semua perasan pada minit ke 0.36 saat lirik lagu itu berbunyi seperti ini

"Kami nak polis ditambah cegahkan jenayah".




Dapat apa yang aku cuba sampaikan? Setelah Nurul Izzah mengeluarkan kenyataan akan membekukan pengambilan baharu polis, DAP secara senyap-senyap menikam Nurul Izzah dari belakang di dalam video ini.

Bagaimana Nurul Izzah boleh berkata Pakatan Rakyat akan membekukan pengambilan anggota polis dan pada masa yang sama DAP yang juga di dalam pakatan nak anggota polis ditambah???

Kesian kak Zah sebab DAP tikam "belakang". Oppss!!


Ahad, 21 Oktober 2012

Jumaat, 6 Julai 2012

Uncle Seekers Positif Morphine????

Salam 1Malaysia,


Kahkahkah..


Gua nak ketawa dulu okeh. Lu sembang kencang orang lain buat salah tu, buat salah ni tapi lu sendiri tak betul. Orang utara cakap lu ni macam pelaq!!


MORPHINE!! Ayoo...patut la lu LALOK!!



Rabu, 4 Julai 2012

Rosmah Mansor Jadi Sasaran Fitnah

Salam 1Malaysia,

Jika kita bercakap tentang pembangkang kita pasti akan ingat dengan FITNAH. Mereka tidak dapat berpisah dengan FITNAH.

Kali ini Rosmah Mansor pula diFITNAH puak pembangkang.


Inilah gambar yang di gunakan oleh juak pembangkang untuk memburukkan Rosmah Mansor.

Jika diteliti ianya telah diedit oleh manusia yang tidak takut kepada dosa.

Lihat saja pada perkataan "menteri" mengapa huruf "M" itu huruf kecil??

Mustahil untuk TV3 membuat kesilapan itu. 

Dari sudut WARNA pula warna kelihatan tidak sepadan.

Kata nama Khas pun tak tahu guna. Akai ada?!!

Lagi pembongkaran ZAMZARINA

FITNAH OH FITNAH!!

Sabtu, 30 Jun 2012

Final EURO 2012 : SPAIN vs ITALY

Salam 1Malaysia,






Menjelang sepak mula final Euro 2012 di antara Spain dan Italy pada awal pagi Isnin nanti, pastinya menimbulkan perdebatan yang hangat.


Italy yang tidak dijangka mara ke final kerana masalah rasuah yang berlaku di Italy telah berjaya menundukkan calon final edisi kali ini iaitu Jerman.


Masalah rasuah tidak meninggalkan kesan kepada pemain Italy untuk mereka mara ke final bertemu SPAIN!


Namun begitu, Spain pasti ada cara tersendiri untuk menewaskan Italy di final kali ini. Pada perlawanan pertama peringkat kumpulan C, Spain dan Italy terikat satu sama hasil jaringan De Natale dan Cesc Febregas.


Gerard Pique akan memastikan Mario Balotelli tidak bergerak bebas.






Brobecx memilih SPAIN akan menjuarai final Euro 2012 kali ini!!!! 


VIVA ESPANA!!









Jumaat, 29 Jun 2012

PENGUNDI HANTU DITEMUI!!??

Salam 1Malaysia,







Pengundi hantu yang didakwa oleh pembangkang akhirnya telah dapat ditemui. Sekumpulan penyiasat dari blogger puak pakatan telah menemui seorang pengundi hantu di Kuala Lumpur. 


Dahsyat jugak puak pembangkang ni buat siasatan, mengalahkan polis.


Kah Kah Kah!!


Diberitakan pengundi hantu itu berasal daripada Jepun dan telah menetap di Malaysia serta layak mengundi.!!


SPR kantoi lagi sekali dengan puak pakatan..Keh keh keh..













p/s : kalau dah bahlol tu memang bahlol... 





Ahad, 17 Jun 2012

Emosi Nazmi Faiz Terganggu Gara-Gara Gossip?

Salam 1Malaysia,


Pada perlawanan persahabatan petang tadi ketika Malaysia U22 menewaskan Qatar U22 dengan jaringan dua gol berbalas kosong berlaku perkara yang tidak dijangka iaitu Nazmi Faiz Mansor telah mendapat kad merah.


Bukan isu kad merah yang ingin dibangkitkan tetapi mengapa perubahan sikap Nazmi terjadi sedemikian rupa? Nazmi dikenali dengan perwatakan yang penyabar dan cool di atas padang.


Tetapi pada perlawanan petang tadi, perubahan begitu ketara kelihatan pada Nazmi Faiz Mansor.


Pasti ada sebab utama. Menurut Ong Kim Swee "Ada sesuatu yang menganggu emosinya sejak pagi tadi"


Apakah gangguan yang dimaksudkan?


Di facebook berlegar-legar cerita mengenai laporan Harian Metro yang menjadikan isu Nazmi sebagai muka depan surat khabar tersebut.


Adakah ini penyebab terganggunya emosi Nazmi Faiz Mansor? Anda nilaikan.




 Gua harap semua surat khabar tolong lah jangan ganggu pemain-pemain Malaysia dengan isu-isu sebegini! Mereka masih muda dan masih banyak perlu belajar menyerap tekanan. Tak perlu nak bongkar hal dalam kain mereka. Cukuplah anda melariskan surat khabar anda dengan perkara baik-baik.


p/s : dah la kena hadapi tekanan dalam padang, luar padang pun nk bagi tekanan jugak?


Sabtu, 16 Jun 2012

Debat Najib dan Anwar?

Salam 1Malaysia,

gambar ILUSI semata-mata..

Adeyyy chittt... 

Gua rasa tak ada guna untuk Najib berdebat dengan Anwar. 

Anwar akan gunakan pentas debat untuk berceramah tentang pakatan rakyat, bukannya dia nak berdebat sangat pun. Tengok Rafizi debat hari tu pun dah tahu.

Sekiranya debat ini berlaku, sudah pasti Anwar yang akan menang dan Najib akan kalah.

KERANA apa?

Kerana Anwar hanya petah berkata-kata tetapi kerja tak jalan.

Nak contoh?




Berbanding dengan Najib walaupun tidak secekap Anwar dalam berkata-kata namun tidak pernah mungkir janji dalam setiap apa yang diperkatakannya.

Maksudnya, tak banyak cakap tapi kerja jalan!


p/s : tak payah berdebat sangat la...kerja yang penting..




Selasa, 12 Jun 2012

Edisi WWW1 : Nizar mula akur?

Salam 1Malaysia,






Setelah di asak depan belakang, nizar lambai mula bertindak untuk mengadap Sultan Johor Sultan Ibrahim.


Mungkin kerana risau seteleh melihat ribuan rakyat Johor tetap berdiri teguh di belakang Sultan Johor.








Ahli Parlimen Bukit Gantang, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin akan memohon mengadap Sultan Johor Sultan Ibrahim Ismail dan bersedia meminta maaf supaya kontroversi isu bidaan nombor pendaftaran WWW 1 yang berlaku dapat dihentikan.
Beliau akan menghantar surat memohon mengadap kepada sultan Johor pada bila-bila masa sahaja.
“Surat akan dimajukan kepada istana, untuk kita kemukakan permohonan mengadap,” katanya dalam sidang media di lobi Parlimen, hari ini.
Ketika ditanya mengapa beliau mahu memohon maaf, sedangkan beliau sendiri mempertahankan kenyataan ‘tweetnya’ langsung tidak menggambarkan penghinaan kepada Sultan Johor, beliau berkata itulah sifatnya sebagai seorang rakyat.
Katanya, tidak salah untuknya memohon maaf dan itu merupakan sifat yang mulia.
Terdahulu, Nizar menyatakan pandangan sebagai seorang rakyat di dalam ‘tweet’ dan tidak bermaksud untuk mempertikaikan tindakan Sultan Ibrahim Ismail menawarkan bidaan tertinggi sebanyak RM520,000 sebaliknya kenyataan itu dibuat secara umum.
“Itu hanya pandangan saya sebagai rakyat biasa yang melihat senario di negara ini bahawa masih ramai yang hidup dalam kesempitan dan memerlukan perhatian,” katanya.
Sementara itu, beliau tidak teragak-agak akan mengambil tindakan undang-undang terhadap akhbar Utusan dan TV3 kerana telah membuat tuduhan palsu ke atasnya.
Tindakan itu, katanya berlandaskan kenyataan palsu yang dibuat dua media terbabit iaitu mengatakan bidaan nombor pendaftaran menggunakan duit rakyat.
 


Ahad, 10 Jun 2012

Taktik Reverse Psychology Cyber Pembangkang

Salam 1Malaysia,


Nampaknya pihak pembangkang mula bermain taktik kotor memburukkan UMNO/Barisan Nasional. Mereka menggunakan "nickname" yang kelihatan seperti orang UMNO dan melakukan provokasi di blog pembangkang.


Kononnya orang UMNO yang menghantar komen tersebut, maka orang akan ingat penyokong UMNO yang bersikap sedemikian.


Nampak game mereka? Taktik yang sungguh kotor digunakan.


Mereka (penyokong pembangkang) menghantar komen makian dan cacian tetapi menggunkan nickname yang burukkan pemimpin mereka sendiri seperti "matgay".


Secara tidak langsung, penyokong pembangkang atau atas pagar akan menganggap penyokong UMNO yang menghantar komen tersebut.


Reverse psychology!!


Kepada mereka di atas pagar, janganlah anda percaya bulat-bulat komen yang dihantar menggunakan "nickname" yang ragu-ragu.






Oiii milosuam, tapis-tapis la sikit komen di blog kau tuh!!

Sabtu, 9 Jun 2012

Edisi WWW1 : Nizar Tersentap

Salam 1Malaysia,






Nizar lambai temberang kata www1 daftar atas kereta mewah..





Sebenarnya di daftar atas kereta nasional (Proton)

Jumaat, 8 Jun 2012

Koperal Polis Koma Disahkan Meninggal Dunia. Mana NGO?

Salam 1Malaysia,






Koperal polis koma dirempuh meninggal dunia
HASNIZA HUSSAIN
8 Jun 2012
KLANG - Anggota Trafik, Koperal Mustaghni Tabri, 48, yang dilaporkan cedera parah akibat dirempuh dan dilibas dengan topi keledar oleh mat rempit ketika operasi membanteras lumba haram meninggal dunia jam 11.50 pagi tadi di Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang.

Allahyarham meninggalkan seorang balu,  Norizan Shahidin, 53, dan dua anak.
Mustaghni cedera parah di kepala selepas dirempuh sebuah motosikal dinaiki dua lelaki di Jalan Bunga Raya, Taman Gembira di sini.
Ketua Polis Selangor, Datuk Tun Hisan Tun Hamzah, yang mengesahkan perkara itu pada satu sidang akhbar berkata, Mustaghni meninggal dunia pukul 11.45 pagi di Hospital Tengku Ampuan Rahimah.
Dalam kejadian kira-kira 3.30 pagi Ahad lepas, Mustaghni yang sedang bertugas dalam operasi mencegah lumba haram, dirempuh serta dilibas dengan topi keledar oleh pembonceng motosikal terbabit menyebabkan beliau cedera di bahagian belakang kepala akibat hentakan kuat.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Berikut merupakan keratan daripada Sinar Harian..

Wah-wah sudah makin berani mereka memukul polis tanpa rasa bersalah, adakah ini ilmu yang dipelajari daripada Bersih 3.0 yang lepas? Ilmu memukul polis kerana sudah belajar ketika di Bersih 3.0?

Inilah yang pakatan mahukan, mereka mahukan rakyat yang bodoh ikut telunjuk mereka untuk memukul polis sesuka hati mak bapak dia.

NGO??

Mana NGO yang lantang sebelum ini di atas kematian Kugan dan Teoh Beng Hock?

Adakah kerana anggota polis ini bekerja dengan kerajaan anda tidak mahu tampil kehadapan untuk menuntut keadilan?

Atau adakah kerana anggota polis ini berketurunan MELAYU anda tidak mahu menuntut keadilan? Jika inilah sebabnya anda memang layak digelar PERKAUMAN.

Kepada semua anggota polis yang lain, berhati-hati ketika bertugas berhadapan dengan puak-puak sebegini.


brobecx : al-fatihah semoga rohnya dicucuri rahmat..


Khamis, 7 Jun 2012

100Plus Diboikot Gara-Gara Gambar Najib??


Salam 1Malaysia,



Kah kah kah

Puak pakatan sudah mula meroyan selepas gambar PM Najib dipaparkan di tin minuman isotonik 100Plus kononnya rakyat telah membuat keputusan untuk memboikot minuman tersebut.




Adakah kerana gambar Anwar tidak dipaparkan di tin minuman itu menyebabkan puak pakatan memboikot? Kemaruk sangat kah?

Berapa ramai yang boikot? Bangsa mana yang boikot?



Kah kah kah

Habis lah F&N produk 100Plus dah kena boikot...  takdak untung la meniaga kalau macam ni..


kalau letak gambar yang ni dah tentu F&N kaya raya......



brobecx : orang cina tak suka 100Plus, depa suka soya...


Rabu, 6 Jun 2012

Surat Mohon Maaf (Cinta) "Bertam Nite"






Dah tengok surat mohon maaf di atas?? Surat ni lebih kurang macam masa zaman cintan cintun di sekolah rendah, bila awek merajuk kita hantar surat mohon maaf nak pujuk. Bukan sendiri yang hantar tapi ada pulak member jadi posmen.

Kah kah kah

Main surat cinta pulak... puak pakatan mesti cair tengok surat ni kan... 

Boleh buat modal yer dak?? 

brobecx : cincai semacam je surat ni....

Ron97 turun 10sen. Puak pakatan tak tahu bersyukur.

Salam, 

KUALA LUMPUR: Berkuat kuasa jam 12 tengah malam tadi harga petrol RON97 turun 10 sen, menjadikan harga bahan bakar itu RM2.80 seliter.
Pengerusi Persatuan Pengusaha Stesen Minyak (PDAM), Datuk Hashim Othman berkata, penurunan harga itu selaras dengan harga pasaran semasa dunia.
“Eloklah harganya turun, ia boleh mengurangkan beban pengguna petrol RON97, walaupun hanya 10 sen, sekurang-kurangnya ia ada penurunan,” katanya malam tadi.
Sejak awal tahun ini, petrol RON97 telah mengalami empat kenaikan sehingga mencecah harga semasa RM2.90 seliter. Bagaimanapun, harga petrol RON95 kekal pada RM1.90 seliter. - Bernama



Puak-puak pakatan meroyan selepas kerajaan membuat pengumuman ini, sebagai orang ISLAM puak pakatan haruslah mengucapkan kalimah syukur ALHAMDULILLAH bukannya menuduh kerajaan pancing undi atau gula-gula.

Bila kerajaan umum harga minyak ron97 turun, puak pakatan tanya pulak "kenapa tak turun RON95? Mana ada rakyat biasa macam kami guna ron97!!."

Habis tu masa ron97 naik empat kali berturut-turut dulu, pasai apa hangpa yang kalut kata kerajaan zalim dan tak bertimbang rasa?? Padahal takdak kena mengena dengan hangpa pun minyak ron97 tu....

Itu la sikap puak pembangkang nak harom.. semua kerajaan buat nampak salah di mata. Kerana apa? 

Kerana perjuangan PR bukan untuk rakyat tetapi kerana dendam kesumat semata-mata...

p/s : alhamdulillah syukur walaupun gua pakai basikal je....


Selasa, 5 Jun 2012

Bertam Nite disabotaj?



Blog pembangkang telah menjawab isu tarian ala k-pop yang dianjurkan PKR di majlis Bertam Nite kononnya majlis mereka disabotaj.

kah kah kah

Salah sendiri tak nampak asyik nak nampak salah orang lain je... apa la bebal sangat puak pembangkang ni..


Mereka kononnya mendakwa merasa ragu dengan video tersebut kerana tak ada penonton atau lebih tepat lagi mereka sebenarnya sedang menuduh umno punya kerja..

Deiii thamiii, ingat umno tak ada kerja lain ke nak buat? banyak lagi kerja faedah daripada nak buat majlis serupa tahi ini....

Ni ha gua sertakan gambar para penonton dan para hadirin yang tak sampai berapa kerat ni..

Orang Pas jangan marah gua ok.... sila marah PKR..

kah kah kah






Bertam Nite Ala K-Pop


kah kah kah

PKR memang the joker terbaik la!! gua agak respect dengan keberanian PKR jemput penari seksi ala K-POP selepas diorang belasah HBN pasal isu K-pop.

Isunya mudah saja, lu kata orang lain buat tahi tapi lu orang pun sama buat tahi. 

Kejadah apakah ini? 

Mana PKR dapat dana panggil penyanyi miming terbaik tahun ini? Opps, lupa pulak gua.. maklum la ini bukan K-pop yang betul, ini ala-ala K-pop je pun.

kah kah kah

satu jari menuding ke orang lain, empat jari lagi menuding ke diri sendiri...






Isnin, 4 Jun 2012

Jasa Najib jika dibandingkan dengan Anwar

Hye semua..

Adakah anda dikalangan mereka yang ingin Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri Malaysia? Jika anda orangnya, sila lihat foto di bawah yang mencerminkan siapakah anwar ibrahim.

Berikut merupakan perbandingan antara PM Najib dengan Anwar.

Anda juga mungkin ada yang mengakui perbandingan ini bukan? 

Mana satu pilihan anda?

Tidak terbanding jasa PM Najib jika dibandingkan dengan Anwar.






Blogger Alert!! Kanak-kanak hilang






Minta sebarkan mesaj ini seorang kanak-kanak lelaki berumur 2 1/2 tahun diculik di pulai berserta kereta mak nya bernombor JKG8090 perodua Myvi silver.

Minta sebarkn msj ini,kejadian baru berlaku,sebarang maklum balas hubungi Abg Met 0107887815

sumber : facebook Anti Bersih

Jumaat, 1 Jun 2012

Nizar kantoi sokmo

Salam,



Video terbaik penipuan yang dilakukan oleh si nizar..

Anda semua perlu lihat!!

Kantoi all time!!




Rabu, 30 Mei 2012

Episod 3 : Nizar Pembohong (Projek Vale)

Salam 1Malaysia,


Episod 3 : Nizar penipu kali ini berkaitan dengan projek Vale di Teluk Rubiah. Nizar pung pang pung pang berdemo dengan penduduk yang ditipu.

Sebagai Menteri Besar ketika itu, setiap surat yang dikeluarkan oleh Nizar adalah menunjukkan sesuatu yang serius atau ia boleh dilihat sebagai keputusan rasmi.
“Bagaimana seorang pemimpin boleh membuat surat rasmi dan mengganggap ia sebagai satu surat kepada rakan atau ‘Pay Pal’ sahaja… ia adalah sesuatu yang tidak bertanggungjawab.
“Cuba anda teliti, apakah isi kandungan surat tersebut yang jelas menunjukkan Nizar sudah melakukan satu persetujuan antara kerajaan negeri dengan Vale,” katanya.
Daripada dokumen itu, ada dinyatakan bahawa Nizar selaku Menteri Besar ketika itu mengutus surat sokongan kepada Pengarah Pemasaran Komersial Vale, Renato Neves. Petikan PerakToday.


Nah!! apa lagi pembohongan si nizar ini selepas ini??


Isu terbaru adalah WWW1. Koya betul kau ni Nizar..... 



Selasa, 29 Mei 2012

Episod 2 : Nizar Pembohong (Anchak)

Salam 1Malaysia,


Nizar pembohong dan pemutarbelit isu anchak.


Video dibawah merupakan perbahasan Zambry dan Nizar mengenai anchak..


Tonton sehingga habis dan anda akan ketahui siapa pembelit!!





Episod 1 : Nizar Pembohong (Negara Islam)

Salam 1 Malaysia,

Nizar pembohong bersiri. 


Pembohongan mengenai negara Islam Pas.


Isnin, 28 Mei 2012

Insentif untuk golongan peniaga dan penjaja kecil.

Salam 1 Malaysia,



Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak Mengumunkan beberapa insentif penting untuk golongan peniaga dan penjaja kecil termasuk menurunkan kadar bayaran pendaftaran kali pertama bagi perniagaan pemilik tunggal dan perkongsian kepada RM50 untuk tempoh lima tahun sekali gus. Beliau Berkata Demikian Semasa Majlis Ramah Mesra Warga Penjaja & Peniaga Kecil 1 Malaysia di Dataran Merdeka pada 27 Mei 2012


Panas lagi punggung puak pembangkang....



Zahid Md Arip perlu baca dan jawab!

Salam 1Malaysia,

Gua tak nak cakap banyak..... gua cuma nak tau penjelasan mengenai video yang di bawah ini........

gua minta blogger semua berikan jawapan balas terhadap video ini atau lebih molek sekiranya Zahid Md Arip sendiri yang menjawab mengenai video di bawah ini....

adakah apa benar seperti yang diperkatakannya bahawa "jangan sesiapa percayakan kenyataan saya jika saya muncul di kaca televisyen dan memihak kepada umno."

gua tak nak komen apa-apa lagi dan minta para blogger berikan link video jika Zahid Md Arip telah menjawab mengenai isu ini. mungkin gua tak alert....

jika tiada sebarang balasan mengenai video ini, maka gua anggap ianya benar!! kerana ianya keluar dari mulut zahid md arip pada suatu ketika dahulu..

Tolong jelaskan wahai musyidul am TIBAI!!!!




Rabu, 16 Mei 2012

Nantikan kemunculan video terbaru bangkang dari longkang

Esok hari Khamis video terbaru terbitan bangkang dari longkang akan dikeluarkan.. gua dah tak sabar nak tunggu video tu keluar, nak tengok puak pembangkang panas jubur lagi ke tak.. maklumlah, diorang ni memang cepat panas pungkuq.. 

Pantang kena cuit puak pembangkang ni rupanya, habis tu lagu mana nak jadi kerajaan kalau kena cuit sikit pun dah meroyan. Jadi pembangkang pun dah separuh gila... hahaha..

Nah, dengaq la sendiri video pengumuman daripada iron man..

hehehehe


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...