Pengikut

Isnin, 27 Disember 2010

Penyokong Indon = Penyokong Pakatan







Penyokong Indon sebijik perangai macam orang pakatan...


Jenis tak dapat terima kekalahan..Hahahaha...


Kalau kat Malaysia, puak-puak yang tak dapat terima kekalahan tu sering kali bagi alasan selepas kalah PRK.  Saling tak tumpah macam puak-puak Indon..


Tidak ada beza langsung antara puak-puak penyokong pakatan dengan puak-puak indon..Hahaha..
Dah la kalah, tapi penyokong Indon masih nak salahkan laser.. Akai ada??


Puak-puak pakatan pula, kalau kalah mereka akan mengatakan..SPR salah, BN bagi rasuah..


Dan macam-macam lagi...


p/s : perangai sama saja dua-dua puak ni...

2 ulasan:

  1. Pakatan memang ceduk budaya ganas dari sana pun.

    agbr47: Benci kepada bangsa yang tak mengenang budi

    BalasPadam
  2. Saya Perjuangan..

    SAYA amat tertarik dengan penulisan blog anda yang ternyata ada kualiti yang tersendiri.

    Ianya juga memberi peransang buat saya untuk memantapkan lagi penulisan saya.

    SYABAS saya ucapkan buat anda kerana berjaya mengendalikan blog ini dengan begitu mantap.

    Saya telah linkkan blog anda dalam senarai blog pilihan di blog saya agar pengunjung blog saya dpat bkongsi penulisan anda.

    Saya berharap agar anda juga dapat linkkan blog saya di dalam blog anda agar perjuangan saya melalui penulisan blog dapat dikongsi bersama pengunjung.

    Sekian, Salam Kasih ikhlas dari,

    Melayu CinDia
    Blogger Gelombang Rakyat

    http://gelombang-rakyat.blogspot.com/

    BalasPadam

Sendiri komen, sendiri tanggung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...