Pengikut

Selasa, 14 Disember 2010

Anwar, Wikileaks, Najib

Salam semua.

Aku kadang-kadang memang tak faham dengan perangai pembangkang. Kes Wikileaks salah satu yang membuatkan pakatan pembangkang menjadi semakin biol macam orang gila.

Baik punya tengah layan sajak Pak Ku Shadat sambil usha suara keadilan. Then aku terus geram bila tengok orang-orang PKR ni bengap dan samdol.

Wikileaks dedah pasal Anwar,korang tolak mentah-mentah.Sini.

Wikileaks sentuh pasal Najib, punya baik korang spin noh....Sini

Kalau dah tak percaya wikileaks, yang hangpa dok jaja cerita Najib tu awatnya?? Kalau hangpa jaja cerita Najib, maknanya pendedahan wikileaks tentang Anwar pun kita semua patut terima. Tak Gitu?????

Aku dah meluat dengan PKR termasuk Pakatan Rakyat. Aku ingat lagi pesan cikgu aku, "kalau nak menipu pun agak-agak la"..

Kepada semua pembaca, jangan dok percaya tahyul dan temberang depa ni... Perabis Boreh ja... Kalau la aku tau perangai hangpa lagu ni...

Jangankan nak pangkah, pandang pun aku tak mau...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sendiri komen, sendiri tanggung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...