Pengikut

Jumaat, 8 Jun 2012

Koperal Polis Koma Disahkan Meninggal Dunia. Mana NGO?

Salam 1Malaysia,






Koperal polis koma dirempuh meninggal dunia
HASNIZA HUSSAIN
8 Jun 2012
KLANG - Anggota Trafik, Koperal Mustaghni Tabri, 48, yang dilaporkan cedera parah akibat dirempuh dan dilibas dengan topi keledar oleh mat rempit ketika operasi membanteras lumba haram meninggal dunia jam 11.50 pagi tadi di Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang.

Allahyarham meninggalkan seorang balu,  Norizan Shahidin, 53, dan dua anak.
Mustaghni cedera parah di kepala selepas dirempuh sebuah motosikal dinaiki dua lelaki di Jalan Bunga Raya, Taman Gembira di sini.
Ketua Polis Selangor, Datuk Tun Hisan Tun Hamzah, yang mengesahkan perkara itu pada satu sidang akhbar berkata, Mustaghni meninggal dunia pukul 11.45 pagi di Hospital Tengku Ampuan Rahimah.
Dalam kejadian kira-kira 3.30 pagi Ahad lepas, Mustaghni yang sedang bertugas dalam operasi mencegah lumba haram, dirempuh serta dilibas dengan topi keledar oleh pembonceng motosikal terbabit menyebabkan beliau cedera di bahagian belakang kepala akibat hentakan kuat.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Berikut merupakan keratan daripada Sinar Harian..

Wah-wah sudah makin berani mereka memukul polis tanpa rasa bersalah, adakah ini ilmu yang dipelajari daripada Bersih 3.0 yang lepas? Ilmu memukul polis kerana sudah belajar ketika di Bersih 3.0?

Inilah yang pakatan mahukan, mereka mahukan rakyat yang bodoh ikut telunjuk mereka untuk memukul polis sesuka hati mak bapak dia.

NGO??

Mana NGO yang lantang sebelum ini di atas kematian Kugan dan Teoh Beng Hock?

Adakah kerana anggota polis ini bekerja dengan kerajaan anda tidak mahu tampil kehadapan untuk menuntut keadilan?

Atau adakah kerana anggota polis ini berketurunan MELAYU anda tidak mahu menuntut keadilan? Jika inilah sebabnya anda memang layak digelar PERKAUMAN.

Kepada semua anggota polis yang lain, berhati-hati ketika bertugas berhadapan dengan puak-puak sebegini.


brobecx : al-fatihah semoga rohnya dicucuri rahmat..


4 ulasan:

  1. Takziah kepada Keluarga Allahyarham, Perginya beliau kerana Agama,Bangsa & Negara. Jika masih ada lagi Angg Polis yg menyokong Pembangkang, adakah manusia jenis ni yang dapat dipertaruhkan nasib anak bangsa, fikir-fikirkan lah. Mana SUHAKAM, Bar Council KENAPA diam sahaja...Memang dasar BANGSAT mereka tu...

    BalasPadam
  2. Dia adalah WIRA yg telah mempetaruhkan nyawa kerana Ugama, Bangsa dan Negara....Al-Fthihah

    BalasPadam
  3. ngo yg berdemo hanya utk kugan dan tbh tu semua gampang, anak haram jadah. jangan harap nk berdemo kerana yg meninggal tu melayu Islam. ngo2 sial!!!!

    BalasPadam
  4. dia mati bukan sebab mat rempit lah...cube check balik...jangan tunjukkan kebodohan anda...

    BalasPadam

Sendiri komen, sendiri tanggung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...